štvrtok 8. októbra 2015

Minikurz varenia a foodstylingu "Varíme s Alprom"



     Uplynulý utorok 6.10. sa konalo jedno veľmi zaujímavé a pre mňa aj dosť podnetné podujatie. Ešte stále vo mne doznievajú príjemné pocity zo stretnutia s novými, inšpiratívnymi a slniečkovými ľuďmi a preto som sa nevedela dočkať chvíle, keď budem mať čas sa s vami o tieto dojmy podeliť. Mala som tú česť byť pozvaná na minikurz varenia a foodstylingu "Varíme s Alprom". Akcia sa konala v škole varenia Chefparade a to pod taktovkou šikovných, ochotných a vždy usmievavých dievčeniec Bašky a Katky. Týmto vás, baby, opäť chválim za super organizáciu a skvelý prístup! 

Ale poďme k veci. O čo išlo? Sympatický, mladý, svižný šéfkuchár Jan Souček vypracoval pre spoločnosť Alpro recepty za použitia produktov z ich rady. 
 
Foto: Pražský Catering Group, Facebook



Tieto sme si pripravili spoločne na kurze, pričom sme zároveň mali možnosť si ich zvečniť za asistencie namakaného pána fotografa Martina Malého
 
Foto: www.fotomaly.cz

Ako som už spomínala, mám veľmi pozitívne dojmy z tohto stretnutia. Osobne som absolvovala niekoľko kurzov varenia a profesionáli menších kapacít správaním nedosahujú ich úroveň. Obaja páni oplývali neskutočnou ochotou, milým a osobitným prístupom, nepociťovala som ani minimálnu snahu o zachovanie si odstupu alebo presadzovanie svojich názorov na úkor našich, práve naopak! 

Prejdime k jedlu. Recepty budem neskôr postupne uverejňovať vo zvlášť postoch.

Prvým jedlom je studená polievka. Asi som pozadu, ale nikdy som studenú polievku nepripravovala. Možno aj preto, že u nás doma by sa nestretla s pochopením. Musím ale povedať, že chuť ma pozitívne prekvapila a určite sa budúce leto budem orientovať týmto smerom!

Studená citrónová polievka s citrónovým olejom




A táto tu dolu je moja. Uznávam, že tvorba ozdôbok nie je moja silná stránka, ale odargumentovala som si to tým, že ak pán Souček urobil kvetináč, to moje je kytička  :-)




Hlavným jedlom bol steak z lososa so zelerovým krémom. Úplne jednoduché, ale delikatesné jedlo! Obzvlášť zelerové pyré ma oslovilo. Ak by som mala hádať, tak neviem neviem, zeler v ňom vôbec nebolo cítiť! Jemné, vláčne a nadmieru chutné.


Steak z lososa so zelerovým pyré



No a na záver sme si ukázali ako sa pripravuje žĺtkový puding s jablkovým želé a škoricovým plátkom. Voilà. 





A aspoň cez fotky sprostredkúvam príjemnú atmosféru, ktorá vládla. Foto by Baška. Ďakujem :-)

 

Pán šéfkuchár sa už na nás „chystá“!




Chalani pózujú  



Baby makajú



Naše trio     




Trochu foodstylingovej teórie



Stále v strehu




Zatialčo jedni varia...





Ďalší fotia...a Zuzka stíha byť aj na 2 miestach naraz




Sústredenie na maestra


Neľutujem, že som sa rozhodla cestovať do Bratislavy len kvôli tomuto eventu, v neposlednom rade som stretla moje staré kamošky z počiatkov foodblogerskej komunity a taktiež spoznala nových sympatických kolegov. A kuk sem, čo visí v Chefparade - foto z nášho historicky prvého stretnutia slovenských foodblogerov, organizovaného Tomášom z Foodissima! 



Koľko vecí sa odvtedy zmenilo...svadby, deti, kariéry... :-)




Spoločná foto na záver 
(Marcelka z The village style, Mirka z Beautifood; Miška z Dare to cook, Dana z Dora´s art, Zuzka Nosková z Láska na tanieri, Michal Hornický z Mealujem to, Martin Popelka a Terezka z Moja kuchyna, vzadu Jan Souček a Martin Malý, a bola, ale na foto chýba Zuzka Žabčíková z Foodependence)


Foto: Baška Rusňáková

 A aby to nestačilo, tak sme si na rozlúčku mohli vybrať akékoľvek produkty z bohatej ponuky Alpro produktov.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...