štvrtok 26. januára 2017

Hurmikaki smoothie s konopnými semienkami






     V tomto období všadezúriacich chrípok a všadečíhajúcich vírusov je konzumácia ovocia nevyhnutnosť. Ja si ho veľmi rada dopriavam vo forme smoothies alebo ovocných šťiav. Okrem toho ho kombinujem s rôznymi super potravinami ako prášok z výhonkov z mladého jačmeňa, prášok z baobabu, ktorý obsahuje veľmi vysoké množstvo vitamínu C a v neposlednom rade konopným semienkom, ktoré je prospešné pre našu celkovú fyzickú i psychickú pohodu a obsahuje všetky živiny, ktoré by mal ľudský organizmus počas dňa prijať.

     A čo je úžasné, blahodárne pôsobí na vysušenú pleť, jemné vlasy a nechty, popraskanú a šupinkatú kožu. A tieto účinky sú najmä v zime u mňa veľmi žiadané, nakoľko suchosť mojej pokožky sa zvyšuje s klesaním vonkajších teplôt. Môžete si ho nasypať na čokoľvek – rannú kašu, do smoothie, na šalát, či na chlebík...má jemnú a nevtieravú chuť. Tak čo, nevyskúšate ho? Na Facebooku od zajtra prebieha súťaž o jedno velikánske balenie! Sletujte ma :-)




Na 3 poháre ako na obrázku si pripravíme:




1. Najprv do svojho obľúbeného mixéra na smoothie hodíme konopné semienko a rozmixujeme.

2. Pridáme ovocie a vodu a rozmixujeme na smoothie.

3. Pred servírovaním dochutíme korením a posypeme konopným semienkom. 



Pri príprave tohto receptu som použila super mixér Nutribullet od Delimano.
Ďakujem Nikonu za  zapožičanie fotoaparátu Nikon D7200!
♡♡♡


11 komentárov:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...