streda 12. októbra 2016

Krevety s chilli a limetkou - Weber recept a SÚŤAŽ!!!


     Ako ste iste postrehli, už sa na mojom blogu niekoľkokrát skloňoval názov Weber. Myslím, že túto značku netreba už bližšie predstavovať. Len som vám chcela povedať, že mám pre vás dobrú správu: Na mojej facebookovej stránke Dora´s art práve prebieha súťaž o veľmi zaujímavé ceny zn. Weber. Tak šup šup, skúste šťastie aj vy!

A kým vyhlásim výhercov, môžete si skúsiť tento trochu exotický receptík na grilované krevetky :-)



Na 8 špízov ako na obrázku si pripravíme:

Marináda:

  • citrónová šťava 3PL
  • ostrá čínska chilli omáčka ½ PL
  • čerstvo nastrúhaný zázvor 1PL
  • cesnak čerstvo pretlačený 2 strúčiky
  • čerstvý zelený koriander posekaný 2 PL
  • sójová omáčka 1PL
  • tekutý med 1PL


1. Suroviny na marinádu zmiešame v miske a vložíme do nej krevety. Necháme marinovať až do momentu grilovania. Ja som počkala cca 2 hodiny.

2. Ak máme Weber gril, pripravíme si ho na grilovanie na strednej teplote. Ja som použila grilovaciu panvicu.

3. Limetky rozštvrtíme a spolu s krevetami napichujeme striedavo na ihlice.

4. Grilujeme cca 3-5 min. z každej strany. 


Ďaľšie chutné Weber recepty nájdete na tejto stránke.








Ďakujem Nikonu za  zapožičanie fotoaparátu Nikon D7200!
♡♡♡



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...