piatok 1. januára 2010

Silvester 2009

...som strávila v Prešove. Bolo to spontánne rozhodnutie na poslednú chvíľu vzhľadom na to, že bohužiaľ sú medzi nami aj osoby, ktoré nedodržia slovo, za ktorým si „stoja“ niekoľko týždňov...
Hoci najprv to vyzerala skôr taká z núdze cnosť, nakoniec sa ukázalo, že lepšie som ten Silvester naozaj stráviť nemohla. A preto mi nezostáva nič iné len sa veľmi pekne poďakovať môjmu trulovi a jeho Katke!
No a aké bolo naše silvestrovské menu? Tam kde je Dora, aké, ak nie talianske? K rôznym jednohubkám, s ktorými sa Katka teda pekne potrápila a ktoré išli na dračku som prispela mojimi grissini con prosciutto a ako hlavný chod sme mali lasagne alla bolognese. Ja som sa pri príprave lasagní nechala inšpirovať kuchárom Emanuelom, ktorého kulinárske výčiny mám pod dohľadom. Avšak pri tomto recepte som nesledovala striktne jeho postup, pretože je dosť zdĺhavý a pracný. Tomu, kto by si lasagne chcel pripraviť podľa tradičného receptu, vrelo odporúčam tento odkaz.
Kto je za jednoduchšiu verziu, prosím...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...