štvrtok 19. novembra 2009

Zimná pikantná nátierka podľa Dory

Blicla som si z flamenca! Fakt sa mi nechcelo, cítila som sa pod veľkým stresom, tlakom, navyše nejaká nachorľavá a v takom stave by mi určite smutná solea, ktorú momentálne nacvičujeme nepomohla...a aj keď pôvodným zámerom bolo ísť rovno do postele, nejak som sa doma prebrala a mala som zasa raz svoju kreatívnu chvíľku, pri ktorých sa viem tak dobre odreagovať...

tvaroh
olivy
sardely
maslo
zaváraná paprika
cibuľa
cesnak

Schválne neuvádzam množstvá, lebo tento recept slúži len ako taká inšpirácia a každý si môže namiešať to svoje podľa chuti a ľubovôle.To, čo treba nakrájame na malé kúsočky, cesnak prepasírujeme a všetko dobre premiešame. Mne najlepšie chutí na hrianke opečenej nasucho ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...