piatok 9. októbra 2009

Podviedla som trula!


Včera som varila. Potrebovala som jednoducho spotrebovať tú úžasnú zeleninku, ktorú som si nakúpila na Miletičke. Nemohla som ju jednoducho na víkend, keď idem k našim, nechať len tak napospas času a jeho deštruktívnym vplyvom. A tak...
A tak som zobrala všetko, čo bolo treba spapať a vyšlo z toho:

Krémová hubová polievka s cesnakom

Je pravda, že nevyzerá vábne a podobá sa skôr na pyré z kiwi ( hodne odležaného, však Jari :-) alebo ako rozmixované jablko, ale bola naozaj dobrá. Navyše výhoda tejto polievočky je, že neobsahuje mlieko, ani šľahačku, takže je relatívne light. Dáme do nej:
hlivu, šampiňóny alebo iné huby
cibuľu a cesnak
bujón alebo vegetu
soľ

Cibuľku nakrájame nadrobno a opražíme na olivovom oleji. Keď je do sklovita, pridáme nakrájané huby, trošku opražíme a potom zalejeme zeleninovým vývarom alebo vodou. Pridáme vegetu, soľ a necháme variť. Keď huby zmäknú, odstavíme. Rozmixujeme ponorným mixérom. Do polievky ešte roztlačíme cesnak. Podávať môžeme s krutónmi alebo chlebíkom alebo len tak.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...