nedeľa 20. novembra 2011

Luciin jablkový koláč s marcipánom

Kto sa minimálne pohybuje po slovenskej food bloggerskej scéne, určite pozná Luciu, ktorá rada varí :-) A ja som mala nedávno na food bloggers session možnosť spoznať ju aj osobne. Musím povedať, že okrem toho, čo som už vedela (že je veľmi pekná), som zistila, že je aj milá, inteligentná, veselá, super vtipná,  a tak správne strelená!  
Luciin blog už dlhšie sledujem a už pri veľmi veľa jej receptoch som si povedala:"tak toto musím vyskúšať". Určite máte rovnaké alebo podobné metódy ako ja a teda, že si kopčíte buď celé recepty aj s odkazmi alebo len linky na recepty, ktoré pred smrťou určite musíte vyskúšať (pri mojom archíve tipujem svoju smrť tak najskôr o 200 rokov). Od Lucie ich tam mám už niekoľko a konečne som sa dopracovala k prvej realizácii. A ako to dopadlo? Posúďte sami!  




Ak by vás náhodou tento príspevok taktiež inšpiroval ku kulinárskej kreativite, pracovný postup nájdete tu. Ručím vám, že určite NEOBANUJETE!

17 komentárov:

  1. naadherna fotka,Danka!!a ohladom tvojich slov na Lucku,uuuuplne suhlasim:)myslim,ze svojou charizmou uchvatila kazdeho:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasna fotka, na tento kolacik sa chystam aj ja, ale tiez mam problem, pri mojom zozname na vyskusanie, neviem kedy sa k nemu dostanem...ale raz urcite, lebo jablcka a marcipan je skvela kombinacia!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veru veru, krasne krasny kolac, hmmm a ta chut musi byt fakt dokonala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, to vyzerá fantasticky, to musím skúsiť :-) A fotka zasa paráda...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Martinka, ďakujem veľmi pekne a som rada, že zdieľaš môj názor, myslím, že Lucka si získala každého :-)

    Marianka, určite stojí za vyskúšanie. A odporúčam, dať naozaj kyslé jablká, bo moje neboli až také kyslé a aj keď som dala šťavu z celého citróna namiesto predpísaného množstva, s marcipánom to bolo pre mojho chlapa dosť sladké (mne chutil aj tak). Zavisi, kto ma ake chute...A este si davaj pozor na jablka, radsej ich osup viac, lebo pri vareni by sa ti nejake mohli "stratit" (su strasne dobre!!!).

    Mary, dakujem, u mna to bolo po 1.x, co som skusala kolac s marcipanom a urcite sa k nemu budem vracat castejsie a to, ze tam siel dzem bolo tiez nieco malo bezne.

    Zuzi, dakujem velmi pekne za pochvalu! A ked vyskusas, daj vediet ako chutil tebe.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka, krasna fotecka. A s tym archivom je to u mna obdobne. Takze hovoris , ze az o 200 rokov? Nooo, nie zla vizia do buducna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jaaaj Danka, dakujem za komplimenty az sa cervenam:-))ani si to nezasluzim. Tesim sa, ze si vyskusala a podelila si sa o krasne foto!! Aj mriezku mas paradnu navrchu!
    Martinka, dakujeem, ani neviem cim som si to zasluzila:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasna fotka a iste aj skvely kolacik, Luci necervenaj sa , sak je to fakt }

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Adka, dakujem, no 200 rokov a ako sa poznam, nebudem mat cas ani potom zomriet :-)

    Aaale Luci, nebud prehnane skromna! Ja nerozdavam nikdy lacne chvaly, takze to ber vazne! ;-) nieco na tom predsa bude :-), ked to tolko ludi potvrdilo!
    A mriezka bola LTT, ale vysla skoro presne! Aj ked zo sulkov a nie z obdlznikov (u priatela nemam valcek).

    Miska, dakujem ti!

    Mati, dakujem aj tebe za kompliment, a ano, kolacik bol skvely!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj ja ju poznám, aj ja ju poznám ;)) krásne sa Ti vydaril koláčik, Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento koláč ma dostal...musím ho čo najskôr spraviť :-) Krásne foto.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tatjana, urcite skus, bol mnam mnam. A jablkove su vzdy dobre. Daj vediet, ci sa pacil.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Och krásna fotka a koláčik musí byť výýborný...určite čoskoro vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No mňam, ide sezóna jabĺk, tak ho po toľkých chválach vyskúša a mimochodom, aj ja ju poznám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Natali, až teraz som si všimla tvoj komentár :-) ďakujem ze komentárik.

    Rado, no tak potom vieš aká je to šarmantná dáma. A tento koláčik sa naozaj oplatí!

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...