štvrtok 24. novembra 2011

Čínske rezance s krevetami a kuracími kúskami


Keďže som na našej foodbloggers party patrila k skupinke ázijskej kuchyne (pripravovali sme sushi, ktoré vám tu hádam tiež raz sprostredkujem), trošku som sa namotala a chcela som si vyskúšať niečo síce ľahké a dostupné, ale čo by zároveň zaváňalo diaľkami a exotikou. 
A tak nech sa páči, ľahký a rýchly obed!



 
Na 4 porcie budeme potrebovať:

čínske vaječné rezance 350g
olivový olej
cibuľa 1ks
cesnak 3 strúčiky
kuracie prsia nakrájané na tenké rezance 2ks
sójová omáčka 4PL
zelerová vňať 2 stopky
kel 200g
krevety 500g
soľ, korenie

Na prípravu tohto jedla, vzhľadom na jeho objemnosť, sa mne osobne osvedčil wok (ak by niekto nevedel, že je bežne pri príprave ázijskej kuchyne používaný).
Cibuľu nakrájame nadrobno a cesnak pretlačíme, opražíme ich na oleji do sklovita, na to pridáme kura nakrájané na tenké plátky a opekáme, kým nezbelie. Následne prilejeme sójovú omáčku a necháme prikryté podusiť domäkka. Medzitým si dáme variť cestoviny. 
Ku kuriatku prisypeme nakrájaný stopkový zeler a nadrobno nasekaný kel a dusíme ďalšie 4-5 min. Pridáme krevety a dusíme ďalších 5 min.
Z  woku všetko vyberieme, prikryjeme, aby sa zmes zachovala teplá a upražíme v ňom uvarené rezance. Prisypeme to, čo sme odložili a servírujeme.


5 komentárov:

  1. zaujimavy recept, len niekde je chybicka - v ingredienciach je len zeler a v texte aj kel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dori, tak toto je presne pre mna, uz dlho je tomu, co som si tie moje oblúbené rezance kúpila, len som akosi nenasla vhodný receptík... teraz ho uz mám!!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivi, dakujem za upozornenie, to vies, ked pisem uz polospiacky, tak to takto vyzera, namiesto zeler 200g mal byt kel 200g. Uz som to opravila :-)

    Slavka, tak som rada, ze som ti strelila do noty. Snad bude chutit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrý tip na obed, Danka, taký ľahký, mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...