pondelok 15. decembra 2014

Predvianočné obdarúvanie


     Krásne predvianočné obdobie Vám prajem milí moji! Dúfam, že sa nenaháňate za darčekmi a nestresujete čo bude na vianočnom stole, tak ako trochu ja! Máme teraz menšiu krízu v kuchyni, nakoľko nám odišla rúra a ja tým pádom nemôžem vytvoriť tú krásnu voňavú vianočnú atmosféru...snáď to čoskoro vyriešime a do Vianoc stihnem niečo napiecť, aj preto, že u nás bude tráviť sviatky priateľova mama. Je sama, svokor zomrel. No a ako by to bolo, keby nevesta nič nenapiekla? Tak mi držte palce! :-)
Zatiaľ sa utešujem, že Vianoce nie sú o jedle a aspoň mám čas na iné veci :-)

     Áno, tak to je. Vianoce sú predsa o pobudnutí všetci spolu, nájdení si pár chvíľ aj pre samých seba a svojich blízkych pri celoročnom naháňaní sa. Náklonnosť a lásku si okrem venovaného času prejavujeme aj vzájomným obdarúvaním sa. A ja by som chcela potešiť vás. Nehmotné darčeky v podobe kulinárskych inšpirácií vám poskytujem po celý rok, avšak tentoraz pôjde o drobnosti, ktoré poputujú k vám domov, môžete si ich ohmatať, obchytkať, ochutnať alebo sa tešiť pohľadom na ne. A aj preto, že som vás počas uplynulého roka veľkým množstvom receptov nepotešila, rozhodla som sa to teraz dohnať takto.

 

Na čo sa môžete tešiť?


1. Kniha Food blogeři. Áno, túto knihu som posielala aj minulé Vianoce, ale zopár výtlačkov som si ešte ušetrila a opäť sa z nej môže tešiť niekto z vás.

 

       Prednedávnom som započala takú menšiu spoluprácu so značkou Biomila. Je to výrobná firma, ktorá sa zaoberá spracúvaním a výrobou produktov výhradne z bio surovín, ktoré si aj sama na svojich poliach dopestúva. V rámci predvianočnej dodávky potravín som bola obdarovaná krásnym vianočným balíčkom prekvapení a o pár z nich by som sa chcela podeliť s vami.

2. Jednou zo súčastí sladkého maškrtenia našich babiek v zimnom období boli sušené jabĺčka. Tie od Biomily budú určite chutiť ako domáce, keďže sú bio.

 


3. U nás sa vždy smelo k vianočnému stromčeku až keď zaznel zvonček. Vtedy sme vedeli, že to zvoní Ježiško, ktorý nám doniesol darčeky. Aby aj u vás mohol Ježiško zazvoniť a pozvať vás tak k stromčeku, tretí obdarovaný sa bude tešiť z krásneho hlineného zvončeka ako symbola Vianoc. Je z tvorivých dielní Drahuškovo (komunitné centrum na pomoc osobám s autizmom) a vo farbách a s logom Biomily - červenou kvetinkou na bielom podklade.


 


 4. Tí, čo pravidelne sledujú môj blog vedia, že som robila a ešte sa aj chystám na recepty s biokorením od firmy Sonnentor. A keďže v zime niečo teplé padne vhod, výberom 10 vrecúšok čajov tejto značky by som chcela obdarovať štvrtého šťastlivca.



 


                 Dúfam, že ste si vybrali svojho favorita. Tak sa sústreďte, teraz nasledujú podmienky. 


- Napíšte mi na e-mailovú adresu: dorasart@gmail.com odpoveď na nasledujúcu otázku:
Koľko receptov s použitím aspoň jednej suroviny značky Biomila som do dnešného dátumu zverejnila? 

- Druhou podmienkou je, aby ste mi pod tento príspevok napísali či a čo tento pečiete k Vianociam a tiež, či na vašom stole nebude chýbať aj niečo zdravšie (napr. koláčiky vegan / raw / bez cukru / tuku ... a pod.) a môžete pripojiť aj recept na inšpiráciu, ak sa vám chce, poteším sa a inšpirujem a prispievateľa s osvedčeným a odskúšaným receptom zaradím do žrebovania dvakrát :-)

- Nakoniec poprosím vaše meno pod akým ma sledujete na FB fanpage alebo tu na blogspote. 

Správne odpovede posielajte do nedele 21.12., do 24:00 hod. V pondelok 22.12. (na moje narodeniny :-), uverejním správnu odpoveď a video so žrebovaním 4 výhercov od poslednej výhry po prvú. Darčeky zasielam len v rámci Slovenska a Českej republiky. 



 Veľa šťastia!



Aj keď neskoro, ale predsa, bohužiaľ z pádnych dôvodov alebo možno osud chcel, aby to bolo práve na štedrý deň, zverejňujem videjko s výhercami súťaže. Rozhodla som sa zaradiť aj tých účastníkov, ktorí mi písali iba na moju e-mailovú adresu, samozrejme iba ak zodpovedali všetky moje otázky. Súťažiacich bolo 6.
Ako som už písala hore, výhry sú priradené od poslednej, štvrtej, po prvú.


4. Cena: čajíky - Gabinka Weissová
3. Cena: zvonček - Kristínka Ottavová
2. Cena: sušené jabĺčka - Karol Beňák
1. Cena: kniha - Miška Kuchárska 

 
  
Gratulujem a prajem krásne Vianoce!

7 komentárov:

  1. sleduji jako Blog of SpaceSusi. S příchodem malinké Sandry před 2 měsíci tento rok asi vynechám pečení, takže napeče mamina tak jako každý rok linecké, koňakové, kakaové cukroví, nějaké ty kokosky, rumové kuličky a tak :) Jsme rodina zaměřená na tradice, takže klasika baštíme každý rok rybí polévku, smaženého kapra, bramborový salát...žádné vegan a bez cukru by se u nás nesetkalo s úspěchem (u mužské části rodiny) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, ďakujem za tvoj komentárik. Určite, že keď je bábätko, všetko ide bokom. Na toto sú dobré maminky a babky. Ale čítam tu nejaké síce podľa teba klasiky, ale mne nie známe. Hlavne koňakové a rumové mi nič nehovorí. Budem rada, ak mi pošleš recept.
      Čo sa zdravého varenia týka, u nás sa to tiež nestretáva s veľkým nadšením, ale postupne, po malých dávkach sa to dá....

      Odstrániť
  2. Tento rok mi nejako chýba energia na vypekanie, tak len so synom upečiem medovníky a slané tyčinky a pizza slimáky z lístkového cesta a urobíme tiramisu. Máme radi aj klasické vianočné oplátky, tie sme (sladké aj slané) kúpili na vianočnej výstave v našej dedine.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto poznám, tiež práve keď by som mala vypekať, tak ma to vôbec neťahá. Najviac ma to baví, keď nemusím :-) a po minulých skúsenostiach som zistila, že menej je viac. Ono sa to aj tak okuká a už to potom nikto nechce jesť :-) takže tento rok aj ja budem piecť pomenej, len na koštovku. A čo sa oplátok týka, tak to som tiež úplne nepripravená, kúpila som ich v nemenovanom obchodnom reťazci a hanbím sa za to! Ale neskoro som sa zobudila, dobre mi tak. A vôbec, akosi mi tie sviatky už ani neprídu také čarovné a sviatočné, už je to skôr taká povinnosť....a strácam chuť ich riešiť.

      Odstrániť
  3. Krásna súťaž! Ja na Vianoce vždy pečiem tradičné pečivo. O tom predsa Vianoce sú, o tradíciách. Teda aspoň u nás. Takže to je v znamení lineckých koliesok, vanilkových rohlíčkov, či štedráka. Možno až na to, že nevysmážame kapra, ale restujeme lososa. :) Prajem krásne sviatky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška ďakujem, to s tým lososom je zaujímavé. My robíme tiež klasiku - vyprážané rybie filé... :-)

      Odstrániť
  4. Ja som tento rok absolvovala taký malý pečiaci maratón- keďže ma čaká maturita a potom prijímačky, brala som tieto Vianoce ako dôstojnú rozlúčku s vypekaním na najbližší za knihami strávený čas.. a piekla sa aj klasika, aj kopec novôt, v malých dávkach, ale veeľa druhov.. nájde sa medzi nimi aj pár zdravších, pri ktorých som si zaexperimentovala a okrem pšeničnej múky používala aj špaldovú a pohánkovú.. a myslím, že všetko vyšlo skvele, už len odolávať do stredy :)
    sledujem na FB ako Kris Ottavová ;)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...