piatok 6. mája 2011

Filmová tortička

Tak som ju skúsila! Už aj ja som sa podujala opáčiť tú Juliinu kuchyňu. Minule som mala taký smutný večer a potrebovala som naozaj vypnúť. Tak som si pustila Julie a Julia a odreagovávala som sa. Keď nastala scéna, kde sa Julia s manželom kŕmia čokoládovou tortou, spomenula som si na Slávku, ako podľahla Juliinmu kulinárskemu vábeniu a pripravila celú sériu jej receptov a tiež na to, že piekla aj túto čokoládovú tortu, ktorú vychválila do nebies. A hoci mám stiahnuté PDF slávnej „Mastering the Art of French Cooking“, bolo predsalen pohodlnejšie nalistovať recept na Slávkinom blogu. Čoskoro bol zázrak na svete. Čo dodať? Asi len, že Slávka a ani Júliin manžel neklamali. Bola naozaj výborná. Čokoláda zabezpečí, že cesto nevyschne a tortička dlho zostane pekne mäkká a vláčna. A čokoládu použite kvalitnú, inak sa to odrazí na chuti! Mňam!



 


7 komentárov:

  1. torticka vyzera uuuuuzasne-chutne-cokoladovo !!!!!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dorka, aj ja mam jeden filmik, ktory si pustam, ked sa prave citim na nic..vzdy mi pozdvihne naladu, lebo je tak uzasne lahky a nad vecou: urcite poznas Bridget Jones' Diary :)) Julie and Julia som tiez videla, dvakrat, a suhlasim, clovek sa pri nom moze odgreagovat a prist na ine myslienky..A budem aj musiet uz nieco uvarit podla Julie, lebo som sa na to chystala, no skutek utek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Narobila si mi také chute takto neskoro večer :( musím vydržať a neísť pre čokoládu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dori moja tak tá je krásna a som stastná ze si tiez skúsila...u mna nemá konkurenciu a to jednoznacne!!!moja najoblúbenejsia.ooooooooooooooooooch

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta je kraasna! Urcite aj skvele chuti!!! Mam pocit,ze konecne vytiahnem Juliinu knihu spod postele, zatial tam len chyta prach ;o))) este som neskusila ziaden recept z nej, ale asi nastal cas ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Martinka: dakujem velmi pekne, bola naozaj velmi chutna!
    Miska: ano, mnam, stoji sa vyskusanie
    Evi: Ano, aj dennik Bridget Jones je velmi fajn, som sa pri nom nasmiala, aj ma chvilami dojal. Je to take zadostucinenie, ze nie je clovek sam na svete smoliar a blazon :-) Ja som od Julie zatial skusala len tuto tortu, ale ked vsetci tak vychvaluju, budem sa musiet podujat.
    Ivanka: tak ako? Odolala si?
    Slavka: dakujem velmi pekne. Myslim, ze ja som ju tiez nerobila posledny krat :-)
    Marianna: tak sa tesim a som zvedava na vysledky v podobe tvojich novych prispevkov!

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...