utorok 8. novembra 2016

Tekvicové recepty 2


     Halloween dávno za nami, ale chuť na tekvicu nepominula. Niekto jej môže byť objedený, ale mňa tieto krásnofarebné plody nikdy neomrzia.
Takže  tu dnes máme pokračovanie tekvicových receptov. V poslednej sérii polievkových inšpirácií  som vám zhrnula všetky dyňové polievky a že ich nebolo málo! Dnes to bude opäť na tekvicovú nôtu, ale pôjde o rôzne iné recepty. Vyskúšajte, veď tekvice sú teraz v zľavách, tak sa môžeme ešte naposledy vyšantiť.

Mám ich ešte veľa v zálohe na vyskúšanie, spoločne sa máme na čo tešiť.



Keď tak na ne pozerám, pýtam sa sama seba, prečo som ich už viac nerobila...boli božské! Viem si k nim predstaviť aj nejakú syrovú omáčku, prípadne by môžu pre svoju jemnú chuť poslúžiť aj ako príloha k mäsu.

........................................................



Zdravé, bezlepkové, sýte, veľmi chutné, vegánske jedlo. Pamätám si na tú chuť ešte dnes. Takéto jedlá patria medzi moje obľúbené a veľmi časté, keď sa mi nechce vymýšľať čo navarím. A nikdy nesklame.

...........................................................................



Robila som ho niekoľkokrát. Slané koláče mám veľmi rada, ale musia byť teplé a vláčne. Tento taký bol, aj keď fotený na snehu :-)

.....................................................................................




Risottá poznáme na rôzne spôsoby, ale priznajte sa, jedli ste už hokkaido risotto? Napravte to ;-) 

...................................................



Sú chutné, jemné ako obláčik. Dajú sa jesť len tak alebo ako príloha k polievke a určite ich vyskúšajte natreté maslom. Hmmmmmm....

................................................................................



Tento recept je univerzálny. Dá sa pripraviť nasladko aj naslano. Ktorú verziu si zvolíte?

.........................................................................



Ako by to bolo, ak by som vám neponúkla aj dezert? Áno, z tekvice môžeme vyrobiť aj koláč. A týmto určite urobíte dojem nielen na vaše chuťové poháriky. 

........................................................................

♡♡♡

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...